VIVUS.PL opinie

VIVUS.PL opinie – „wydobyliśmy najważniejsze”!

„Czy ktoś z Was jest klientem parabanku VIVUS.PL? Czy ktokolwiek z członków tej społeczności mógłby wyrazić swoją szczerą („niezafałszowaną”!) opinię? Na stronie internetowej „nie banku” wyszukałem (bez żadnych komplikacji!) następujące informacje : po pierwsze (i najważniejsze!) parabank „nie oczekuje od Nas” żadnych zaświadczeń o dochodach (ani zaświadczenia o pracy!), po drugie o pożyczkę mogą się ubiegać (i ją uzyskać) osoby „już” w wieku 19 lat („najpóźniej” o pożyczkę możemy „zawnioskować” w wieku 75 lat!), po trzecie „konto” klienta parabanku Vivus pl zakładamy on – line (bez wychodzenia z domu!) za pośrednictwem strony internetowej (VIVUS.PL), po czwarte nie możemy posiadać ani jednego „aktywnego” wpisu w rejestrze dłużników (Czy w przeszłości, owszem?)”.

„Miesiąc temu pożyczyłem w parabanku VIVUS.PL 500 złotych. Po miesiącu oddałem „dosłownie” 500 złotych. Oprocentowanie pierwszej pożyczki to więc zero procent (zaświadczam!)”!

„Tydzień temu spłaciłem pierwszą pożyczkę w VIVUS.PL (0%!). Czas na spłatę pożyczki „to było” 15 dni. Przez ten czas (przez całe dwa tygodnie) codziennie kontaktowałem się pracownikami firmy (z działu obsługi klienta!) : połączenie na czasie następowało po kilku minutach, a na wiadomości e – mail odpisywali nie dłużej niż po jednej godzinie. Pozdrowienie dla wszystkich ówczesnych i przyszłych pożyczkobiorców VIVUS.PL”!

„Czy którykolwiek z wnioskujących o pożyczkę VIVUS.PL otrzymał ją bez problemów?! U mnie pojawił się problem z przelewem! „I to ja jestem winien”, bo wpisałem do wniosku za mało cyfr (ile cyfr ma konto bankowe?)! Przelew otrzymałem „z tego powodu” z opóźnieniem (Dlaczego na stronie nie mam „podstawowych informacji”?)”

„Od dwóch tygodni próbuje skontaktować się z choć jednym pracownikiem parabanku VIVUS.PL, to niemożliwe! Na czacie nikt nie pracuje, telefonów nikt nie odbiera! Parabank pracuje 24 godziny na dobę, prawda?”

„Przelew z moją opłatą rejestracyjną nie został zaksięgowany (Dlaczego? Dlatego, że pomyliłem jedną liczbę w numerze konta!)! Ponownie musiałem ją wysłać (Tym razem zastosowałem metodę „kopiuj wklej”!), a mój profil został aktywowany dopiero po 24 godzinach”!

„Na odpowiedź VIVUS.PL czekam od kilku dni! Zadałem im jedno pytanie (poprzez e – mail!) : Czy aby otrzymać pożyczkę muszę zakładać konto? (mam już konto w innym banku, nie jest więc mi potrzebne, nie chciałbym „obciążać” swojego comiesięcznego budżetu dodatkowymi wydatkami)”.

„Rejestracji na stronie VIVUS.PL dokonałem wczoraj rano, pieniądze zostały do mnie wysłane „od razu” (tak myślę, bo na koncie miałem je po kilku godzinach!), do Was również („uzupełnię” swoją wypowiedź o kilka słów: Jestem pod ogromnym wrażeniem!)”?

„Od kilku lat prowadzę konto w BGŻ Banku. Nie mam żadnych długów! Jednak firma VIVUS.PL odrzuciła mój wniosek kredytowy (nie pracuje „co miesiąc”, jednakże mój „średni” dochód za ostatni rok to : 3 tysiące złotych). Parabank „nie zauważył” moich wpływów na konto?”

„Bez owijania w bawełnę : Polecam firmę VIVUS.PL! Firma rozwiązała mój przejściowy problem finansowy (za co jestem niezwykle wdzięczny!), dzisiaj jestem właścicielem własnej firmy (małej, ale…to dopiero początki!), i nie martwię się o stały dochód (mój poprzedni pracodawca wypłacał mi pensje nieregularnie!)”

„Nie mogę dodzwonić się do VIVUS.PL! Od kilkunastu minut „jestem obecny” na infolinii! Czterokrotnie nawiązywałam nowe połączenie z parabankiem! Rzeczywiście otrzymałem pożyczkę od VIVUS.PL kilka dni temu. Po…? Po dwóch godzinach od złożenia wniosku! Chciałbym jednak zadać kilka pytań np. Co mam zrobić, jeśli nie będę mógł w terminie spłacić pożyczki (przed chwilą otrzymałem od pracodawcy wypowiedzenie!)? Próbowałem skontaktować się z firmą poprzez czat (chyba nie jest czynny w ogóle!) i adres e – mail (udostępnili go na stronie głównej!). Bez efektu! Wystawiam „im” jednak opinię pozytywną”!

„Pierwsza pożyczka w VIVUS.PL dostępna jest bez żadnych kosztów dla pożyczkobiorców (dla pożyczkodawców również, nieprawdaż?)! Pieniądze na konto otrzymujemy po kilkunastu minutach (wskazuje na to, nie tylko moje doświadczenie!), a zwrócić je możemy przed terminem (bez opłat!). Gorąco polecam współpracę z tym parabankiem!”

„VIVUS.PL nie wypłaca pieniędzy! Kilkanaście razy wypełniłem wniosek o pożyczkę na ich stronie internetowej, i za każdym razem spotykałem się z odmową („mam wpływy” na konto na ponad 2 tysiące złotych miesięczne, co więc stoi na przeszkodzie?)! Wstępnie mój wniosek o pożyczkę „uzyskiwał zgodę”. Po kilku godzinach jednakże otrzymywałem informacje, że pożyczka nie może zostać mi wypłacona. Więcej nie „zawnioskuję” o pożyczkę w tym parabanku”!
„Pożyczkę od VIVUS.PL otrzyma każdy „rzetelny” pożyczkobiorca (nie zawyżajmy swoich dochodów we wniosku!)! Ja „sformułowałem” wniosek o pożyczkę dwa dni temu, i też dwa dni temu pieniądze „były” na moim koncie! Polecam”!
„Przesłałem do firmy VIVUS.PL jedną wiadomość SMS (koszt – 1 złotówka i 23 grosze!) i kwadrans później, wyszedłem zakupy (mając w portfelu 300 złotych!)”!

„Niebawem zwrócę VIVUS.PL trzecią pożyczkę! I już myślę o następnych! Pożyczki „dostaje” bez żadnych kłopotów (a nie pracuje na etacie!)”!

„Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania pożyczki VIVUS.PL jest niższa niż np. SMS Kredyt”!

„Zweryfikowałem firmę VIVUS.PL osobiście! Złożyłem wniosek o pożyczkę, nie podając żadnych informacji na temat mojego dochodu (źródło, wysokość) i pożyczkę otrzymałem 30 minut później”!

„Kto jest klientem parabanku VIVUS.PL? Osoby, które potrzebują „małej i krótkiej” pożyczki! Na wypłatę „środków” nie czekamy dłużej niż jeden kwadrans, a pieniądze zwracamy najpóźniej po miesiącu”!