Reiffeisen Polbank jest bankiem komercyjnym z siedzibą w Warszawie działającym na rynku polskim od 1991 roku. Należy do austriackiej grupy Raiffeisen Zentralbank Österreich AG (RZB). Pod względem wartości aktywów zajmuje 13. miejsce, a pod względem liczby placówek dopiero 22 (ponad 400 placówek w Polsce).
Integracja Raiffeisen i Polbank
Fuzja obu banków zakończyła się w tym roku. Ostatnie poprawki wprowadzano jeszcze w maju tego roku. Prace integracyjne trwały kilka miesięcy. Obecnie byli klienci obu banków mogą korzystać z jednolitej i dostosowanej oferty dotyczącej rachunków, kart płatniczych i kredytów. Do życia oddano również wspólny system bankowości elektronicznej oraz centrum obsługi telefonicznej.
Brak zmian dotyczył jedynie ubezpieczeń i inwestycji.
Konkurs „Wystarczy wejść i wygrać”
Od 30 czerwca 2014 roku, aż do 17 sierpnia 2014 roku, nowi i starzy klienci Raiffeisen Polbank mogą wziąć udział w promocji „Wystarczy wejść i wygrać”. Aby wziąć udział w konkursie należy zainstalować aplikację na smartfony „Polbank – Mobilny Bank”.
Warunki udziału w konkursie:
- Wykonanie minimum dziesięciu operacji z listy czynności, takich jak: przelew krajowy, doładowanie telefonu, założenie lokaty czy spłata karty kredytowej – w trakcie trwania konkursu
- Wykonanie zdjęcia ukazującego „jak Mobilny Bank wspiera codzienne zarządzanie finansami”, a następnie przesłanie go pod adres mobilny-bank@raiffeisen.pl
Nagrody dla zwycięzców:
- 2x telefon Samsung Galaxy S5
- 3x telefon Samsung Galaxy Note3
- 10x tablet Samsung Galaxy TAB3
- 35x Power bank
Osoby, które założą konto osobiste podczas trwania konkursu, również mogą wziąć w nim udział.
Promocja Raiffeisen Polbank i linii lotniczych
Wraz z liniami Wizz Air, bank przedstawia nową ofertę promocyjną. Aby wziąć udział w promocji należy zamówić kartę kredytową Raiffeisen Polbank. Dokonywane zakupy za jej pomocą będą przekładały się na liczbę zebranych punktów „Punkty Wizz”.
- 1 Punkt Wizz – 5 złotych wydane kartą
Dodatkowo opłata za kartę wynosić będzie 0 zł w pierwszym roku. Przewalutowanie transakcji zagranicznych na złotówki będzie bezpośrednie i bez prowizji.
Opinie klientów o Raiffeisen Polbank
Na jednym z bardziej popularnych serwisów oceny instytucji finansowych, bank zbiera bardzo nieprzychylne opinie.
- 67% ankietowanych jest przeciwna bankowi – nie skorzystałaby ponownie z jego usług
- 33% ankietowanych ocenia bank pozytywnie – ponownie skorzystałaby z jego usług
Minusy banku wymieniane przez klientów:
- Wysokie opłaty za prowadzenie kont oszczędnościowych
- Zawyżone odsetki
- Wysokie prowizje od wielu transakcji (przelewy, wypłaty gotówki)
- Problemy z działaniem bankowości elektronicznej
- Przymus „załatwiania” spraw w bankowym okienku
- Wysokie koszty prowadzenia rachunku firmowego
- Wysokie koszty usług dodatkowych (np. kopii wyciągu bankowego)
Kontakt z Raiffeisen Polbank
Infolinie banku dostępne są 24 godziny na dobę / 7 dni w tygodniu.
- Infolinia nr 1: 801 180 801
- Infolinia nr 2: 22 549 99 99
Zapraszamy Państwa do pozostawiania własnych opinii nt. zintegrowanego banku – Raiffisen Polbank.
Podobno najlepsza reklamą dla jakiegoś produktu jest zadowolony klient.Nie można tego powiedzieć o tym banku.jestem ich klientem od kilku lat- mam tam kredyt tzw bezpieczny.Dwukrotnie miała miejsce sytuacja gdzie nękano mnie telefonami, sms-ami, w końcu monitami że ma spłacić kredyt który w całości spłaciłam kilka dni wcześniej. Kwoty kóre były wymieniane w tych wezwaniach były zupełnie różne. Miałam kilka wizyt w banku- reklamacje. Dostałam lakoniczne pismo , że moja reklamacja została uwzględniona.Podobna sytuacja była po dłuższym okresie czasu. znowu monity i wycieczki do banki. Tym razem tłumaczono to datami księgowania,że na rachunki po wymienionym konkretnym dniu miesiąca nie było transakcji.
Jak każdy może się też zdarzyć , że się o czymś zapomni zwłaszcza w wakacje- w ubiegłym roku zapomniałam wpłacić ratę.Jak wróciła z wyjazdu w skrzynce był monit oczywiście opłata za monit niemała.Wpłaciłam zaraz pieniądze choć było 1 dzień to po wymienionej w monicie dacie.Oczywiście na następny dzień otrzymała kolejny monit z OPŁATĄ , że nie wpłynęły pieniądze.Wtedy nic z tym nie robiłam. Szanująca się instytucja wysyła do klienta polecony z potwierdzeniem odbioru aby mieć pewność że korespondencja do niego trafiła ( przecież każdy może trafić np.do szpitala). W tym banku tak się klientów nie taktuje.
Sytuacja z dnia dzisiejszego .Wpłaciłam ratę kredytu w dniu 01.08.2015 w bankomacie, termin miała do 31.08.2015.Otrzymałam monit z działu windykacji ,że do dnia 03.08.2015 nie odnotowano wpłaty na konto i oczywiście opłata za monit w wysokości 35 zł. Tym razem dam znać do innych instytucji.Na tym forum również.
W mieście nie było głośno o fakcie żeby ktoś okradł bankomat w którym wpłacałam pieniądze.W takim razie gdzie one są? A jeśli w banku na koncie to jak kompetentne osoby bank zatrudnia? Przyznaję nie jestem bez winy ,ale pismo mam podpisane prze panią z tytułami.